Trött

Nu är jag trött, väldigt trött! Jag har ju ridit idag och det gick bra men Keli som hästen heter hade inga snöskor på bakbenen så han halkade lite hit och dit. Det var lite obehagligt men det gick bra till slut. Nu ligger jag i alla fall i soffan och pluggar på matten och spanskan. Spanskan är svår och jag tycker att vi hade kunnat gå igenom det lite mer men det är som det är. Imorgon så ska jag försöka lägga i lite mer inlägg och så ska jag prata lite med Linny om den nya kategorin "Dagens blogg" som jag hoppas ni har lagt märke till! Det är bara att kometerna inlägget med "jag är med" eller något sånt. Det är större chans att man "vinner" om man skriver om vår blogg och tävlingen i er blogg!

Kram // Isabell





oh hunden!!

2013-02-06 // 21:42:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback