Plugg,mat,plugg,suck

 
Heeeej! 
Jaja nu sitter jag framför datorn och kollar på matbilder på We Heart It jag dör lite smått och blir sugen på att baka men jag har lovat mig själv att inte baka en endaste grej denna veckan. 
Så ja.. jag ska plugga spanska och matte också men jag har inte någon lust! 
Vi har ju matte-prov på torsdag och fredag så jag borde nog plugga ihjäl mig men jag har inte någon ork! 
Man blir så himlans trött och deppig när man ser detta väder! Nu vill jag ha våååår och soligt och så vill jag att det ska bli ljusare på kvällarna! För då kan man rida ut och det blir roligare och lättare dååå. 
Ja nu var det slut på gnäll från mig för nu MÅSTE jag plugga matte och spanska! 
Ha det så bra! Jag kommer att lägga upp två mat biler här nedanför nu så håll i er! 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback