Minnen

Jag har precis suttit och kollat igenom massa gamla bilder, och jag måste bara säga att jag saknar den tiden då man var liten. Genom att titta på dessa bilder så tänker jag på hur det var förr, som t.ex i femman när vi fortfarande hade våran gamla klass. Åhh, den tiden var så rolig. Jag kommer ihåg när jag och Paulina kastade ägg på Moa för att hon fyllde år och sen fick Eva, våran lärare reda på det och hon blev jättearg och ringde våra föräldrar! Och så alla de gångerna som jag, Paulina, Isabell och Moa sov över hos varandra, vi sov nästan över hos varandra varje helg, och det var så roligt! Kan man inte spola tillbaka tiden lite? Här får ni iallafall en liten bildbomb på gamla bilder från de senaste åren!
//Linnéa
 
 
 
 
  
 
  
 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback