Läxhjälp

Heeeej! 
Nu sitter jag och Linny på läxhjälpen och vi ska hitta en bluelåt som vi ska analysera mm. Superkul eller inte!
Jag har redan valt min låt och jag kan länka den om ni vill eller jag gör det ändå. Den heter All I could do/is cry och det är Etta James som sjunger den men den är bättre när Beyonce sjunger den så jag länkar när hon sjunger istället. Den är från filmen Cadilac Records som vi kollar på i musiken.
Idag så går vi till halv 4 typ och efter det så ska ajg hem och plugga spanska och..........kollla på DHW!! Weehoo!
//Isabell
 
 
 
 
 




Haha, roligt citat i headern! ;) Skulle ni tycka det var kul att läsa om gamla scoutläger som jag har varit på? :)

2013-02-18 // 09:26:12

Allt bra? :)

2013-02-18 // 11:26:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback