Hola!

Hej på er alla!

Just nu har jag fått låna pappas dator, så att jag kan uppdatera er lite.
Jag har ju skrivit ett inlägg idag och resten är ju bild-inlägg. Jag tycker personligen att det kan vara roligt med lite blandade inlägg på en blogg. Vad tycker ni?  Idag har jag i alla fall inte gjort något speciellt. Jag har gått lite på isen som fortfarande ligger och är ganska tjock. Det har ju varit soligt idag också, en stor like från mig! Jag har också varit och handlat lite inför ikväll. Eftersom Melodifestivalen börjar idag (wihoo) jag köpte naturgodis som jag inte har ätit på jättelänge så det var dags att köpa det (jag vet att ni antecknar). Men det är ju så gott!
Jaja, Linny hart ju inte updaterat någonting idag! Det tycker jag att hon får skärpa sig med! (Haha!) Nej men man orkar ju inte uppdatera varje dag.
Jag ska försöka hitta en bild som  jag kan lägga in till detta inlägget för jag har inte några bilder på denna datorn. För allt blir ju roligare med en bild. Eller har jag rätt? 
Ha en finfin Lördagskväll!
//Isabell
 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback