Desperate Housewives

Ååå nu har jag kollat på 2 eller 3 avsnitt av DHW och jag älskar demmmm! Jag har bara sett de senaste avsnitten som gick på tv och kollar nu på första säsongen och jag tycker den är såååå bra så jag kan typ inte sluta kolla! Jag är på avsnitt 16 och nu får jag inte kolla mer idag! Det är ju så att i första säsongen så är Gabby otrogen mot Carlos. Och hon är otrogen med John (Jesse Metcalfe) och jag tycker att han är snyyyygggg! Hehe! Ja... nu tänker jag inte skriva mer om det men jag ka lägga in lite bilder!
//Isabell
 
 




» Emma

Yay Desperate Housewives :D
SV: Tack så mycket, vad glad jag blir :D

2013-02-16 // 20:17:22

Helt grym serie, synd bara att de har lagt ner den :/ Jesse är ju en av huvudpersonerna i den nya versionen av Dallas serien! Grym serie det med, med mycket intriger :D

2013-02-16 // 20:27:44

Jag älskar DH! Speciellt sen jag själv blev hemmafru.. I got this shit! :)

2013-02-16 // 23:06:12

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback