De ska skicka upp en apa i rymden

Hej bloggen!
 

Jag mmåste bara ta upp en sak. Nu när jag och min mormor sitter i vardagsrummet så utbrister min mormor: Kolla!
Hon vänder på tidningen och så står det "De ofrivilliga astronauterna" och så är det en bild på hunden Laika på höger sida och på vänster sida en bild på en apa. Då är det så här att Iran har skickat upp en apa i rymden nyligen?! 
Ja, det var ju..höhö FÖRFÄRLIGT (tycker jag)!  Varför skickar man upp ett litet djur som inte har gjort ett skit upp i rymden? Va f*n!  OCh hur länge tror de att den lilla apan ska överleva där uppe?! Antingen kommer den ju dö av stress,av uttorkning mm. Jag blir på riktigt ledsen när jag får se sånt här!  Jag tycker inte att man ska skicka upp något djur i rymden Skicka upp en männiksa i så fall! 
Ni kan själva läsa artikeln: http://www.gp.se/nyheter/varlden/1.1298256-de-ofrivilliga-astronauterna
 




Vilken fin blogg! :)

2013-02-11 // 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback