Första Inlägget

Hejsan!
Detta är det första inlägget som vi gör här på bloggen! 
Som ni kanske har förstått så är det två stycken som bloggar på en och samma blogg det är då jag som skriver nu Isabell och min bästa kompis Linnea (jag kallar henne Linny så att ni vet så ni inte blir förvirrade när jag skriver Linny i fortsättningen)! Eftersom det är två som bloggar på en och samma blogg så blir det ju mer inlägg och mer saker att läsa om! Kul va? Jag tycker i alla fall att det ska bli jättekul att blogga för jag har ju aldrig haft någon blogg förut. Linnea däremot har ju haft en blogg eller rättare sagt har en blogg. Men hon kommer ju nu istället börja att blogga här!  Ja nu hoppas jag att ni stannar på den här bloggen för det blir ju roligare att blogga när man har läsare om fattar vad jag menar! :) 
 
Ja det var väll allt jag hade och bjuda på i detta inlägget men jag ska försöka göra ett till inlägg idag om mig (Isabell) så mer om mig och sååå! 
Ni får ha det så jättebra så skriver jag mer sedan!

Kram
 


 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback