2013-01-31

Hej allihopa! Som ni kanske har märkt så har Isabell redan startat med bloggen. Hon fick äran att göra det första inlägget där hon bland annat berättade att jag har en annan och blogg den hittar ni här. Jag kommer antagligen gå över till att bara blogga på den här bloggen :)
 
Om mig:
Jag är en glad tjej på 14 år men jag fyller 15 i april. Jag har ett stort intresse för innebandy och kommer antagligen blogga mycket om det. På fritiden spelar jag mycket innebandy, springer och är självklart också med mina kompisar!  På sommaren och våren kan det också hända att jag rider. Då rider jag hos Eva som bor i Anneberg. Där rider jag på underbara Houstonian men han kallas för Hosse. Han är en travhäst på 16 år och har vunnit många priser.Min familj betyder allt för mig, jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan dom. Jag har två småsyskon som heter Moa och Inez , 13 och 9 år.  Mina föräldrar är skilda, mamma är nu gift med Nicklas och pappa är tillsammans med Josephine. Jag har också tre katter som betyder mycket för mig. Jag tycker om att läsa och skriva berättelser, eller ja, inte egentligen berättelser men just nu håller jag på att skriva en Justin Bieber novell. Någon gång kanske jag lägger ut den på bloggen - men hoppas inte på för mycket, haha!
//Linnéa
 
 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback