Snö

Hej och Godmorgon på er!

Nu sitter jag i soffan och kollar ut genom fönstret och ser att det har snöt något eller det har snöat mycket. Jag som ville ha VÅR men nej det ville sig inte.
Idag ska jag i alla fall inte gå i skolan så länge till 20 över 2 tror jag. Sedan ska jag hem till mig med min kusin och vi ska åka till hästarna och rida. Vi hade tänkt att rida ut för det har vi inte gjort på länge! Så det blir mysigt!

Ni får ha det så bra så uppdaterar ja och Linny mer sedan! Kram


Ps; på sista bilden ser Luna vettskrämd ut men hon hatar snö och fick syn på snön när jag skulle fota.





SKönt att rida ut. Har inte ridit på mååånga år.

2013-02-06 // 14:02:01

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback