Jag är happy!

Hej Blogggggen!

Hoppas ni mår bra, jag mår super för det är ju Friday! Jag ska åka och rida idag för jag fick en extra dag så jag är glaaa! Jag har inte bloggat på ett tag nu eller inte sen igår men det är för att jag inte har någon inspiration! Så ni for super gärna komma med förslag om vad jag och Linnea kan blogga om!!!
Kram





Nu har jag röstat i Justin Bieber-prylen. Hoppas jag får en länkning som utlovat.

Svar: Tack, det betyder jättemycket för mig! Det är klart att du får din länk, jag har ju lovat? Men den kommer om några dagar, många kramar <3
Linnea & Isabell

2013-02-22 // 15:57:49
» Elsa

Klart jag röstar på dig :)
Kram!

Svar: Tack, det betyder jättemycket. Din länk kommer komma i ett inlägg om några dagar. Man ska ju hålla det man lovar :) Kram!
Linnea & Isabell

2013-02-22 // 17:55:12
» Ida

Fin bild!

Sv:Tack:D

2013-02-22 // 18:36:37

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback