Dröm till verklighet...

Hej allihopa! Jag är med och tävlar om en träff med Justin Bieber på metro's facebook-sida. Och det skulle betyda otroligt mycket för mig om ni kunde gå in på den här länken, bläddra ner på sidan och sedan rösta på mig. Jag skulle bli så otroligt lycklig och det skulle bli den bästa dagen i mitt liv, jag lovar att alla som röstar på mig kommer få en länk här på bloggen. Kommentera bara det här inlägget när ni är klara :) Snälla, rösta på mig, så att jag får min dröm i uppfyllelse, jag vet inte hur länge jag har längtat efter att få träffa min älskling och jag skulle bli evigt tacksam om ni ville hjälpa mig att få träffa honom. När jag först fick biljetter till hans konsert i Sverige så började jag gråta, jag kunde inte förstå att jag skulle få se honom med egna ögon, höra hans röst och allt, bara andas samma luft som honom skulle få mig att gråta. Och tänk bara om jag skulle få träffa honom, jag skulle bli så glad att jag skulle gråta massa tårar, och den dagen skulle jag aldrig glömma. Jag vet inte om ni vet hur mycket Justin betyder för mig, men han betyder verkligen allt. Hela hans personlighet är bara som en dröm. Jag skulle göra allt för att bara få träffa honom, även om det bara skulle vara för 30 sekunder, tänk bara att få krama honom. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas. Jag skulle bli så otroligt superduperglad och allt det skulle hända på grund av er. Så jag ber er, rösta på mig! Det skulle betyda allt för mig, och jaaaaa, jag älskar er så otroligt mycket om ni kan hjälpa mig med detta. Tack till alla som redan har röstat på mig, det betyder enormt, men jag behöver mycket fler röster för att ha chans att vinna! Så om det finns några snälla själar där ute i världen så skulle jag bli jätteglad om ni bara kunde rösta på mig och kanske be era kompisar rösta på mig. Jag skulle isåfall vara evigt tacksam!
//Linnéa
 
 




Hej! skulle ni länka alla som röstade så kom ihåg mig! ;) Delta gärna i min tävling! direktlänk http://paintednail.blogg.se/2013/february/tavling.html#comment

2013-02-25 // 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback