Alla hjärnans dag idag ju!

Hej! Förlåt att jag utbe har bloggat men som ni vet har jag sovit över hos Linny! Det var jättemysigt och roligt!
Jag håller typ på att bli förkyld för jag hat ont i halsen,hostar och känner mig varm och kall på samma gång. Fyyyy!
Jaja nu sitter jag i alla fall hos pappa i Lerum och vi kollar på tv och slappar. Jag kom också på att det är skola på måndag!!!! Nej det stämmer inte...eller jo det gör det ju visst! Jag ser inte fram emot det...
Ni får ha det så bra så bjuder jag på 3 bilder från igår när vi var i stallet!


Ps: nu ä när jag skulle skriva rubriken så kom jag på att det är ju ALLA HJÄRTANS DAG idag! Ha en extra bra alla hjärtans dag nu då!





Vilken fin blogg, gör du bloglovin byten? :) kram

2013-02-14 // 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback