18:12

Hellu!

Hejsan hopas allt är bra med er! Med mig är det superbra lite tött bara! Red ut som sagt idag och red en rejäl runda och fick ont i foten av någon konstig anledning. Jaja jag sa nej jag menar skrev att jag skulle fota när jag var ute och red.... Japp nu var det så att jag glömde att ta kort så det blir inte något men på onsdag så ska jag rida och då får jag komma ihåg att fota lite. 
Ska försöka updatera lite mer under veckan men jag hinner inte alltid och jag kommer inte alltid ihåg.
Men jag ska ta med datorn till pappa så kan jag updatera där också! 




fin blogg! är allt bra med er? kram

Svar: Tack, allt är bra med oss :)
Linnea & Isabell

2013-02-10 // 18:17:21

fin header!

Svar: Tack :)
Linnea & Isabell

2013-02-10 // 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback