Mer om MIG

Hej Bloggen!
Jag skulle ju göra ett inlägg om mig själv och det passar bra nu eftersom kladdkakan står i ugnen,jag har gjort mat och så ska jag bara plugga lite mer på So:n.
 
 
Jag heter som sagt Isabell, jag är 14 år men blir 15 i maj. Jag bor i Kungsbacka som ligger lite utanför Götebog. 
På fritiden så är jag typ med komisar och rider. Jag rider på en islandshäst som står i Onsala en till två gånger i veckan. Min mamma har även en egen häst som också står i Onsala för tillfället. Jag har en lillebror som heter Magnus och han är 12 år men han fyller 13 i november. (Jag vet att ni antecknar...) Jag har en katt som heter Luna som jag har hos mamma. 
Ja det var lite om mig, ni får ha det så braa! 
Kram
 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback