Seg träning

Träningen idag var allmänt seg. Vi tränade inte direkt innebandy, det blev lite rugby och fys. Men i slutet så spelade vi ändå en liten miniturnering. Jao, nu sitter jag iallafall och kollar på familjen annorlunda, eller jag kollar inte - det är mer Moa som kollar. Men det är ändå ganska otroligt att man kan ha så många barn, det skulle jag aldrig klara av. 
//Linnéa
(bjuder på en gammal bild från umeå  2011)




» Emma

Så söt! Och tack för tipset :)

2013-02-11 // 21:09:55

vilken fin bild :)

2013-02-11 // 21:15:22

Hej fin blogg!
Har du lust att göra bloglovin byte?
ps. jag har frågestund på min blogg och skulle vara snällt om du skulle kunna fråga mig något!
Puss♥

2013-02-12 // 07:33:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback