Lördag

Har precis kollat klart på melodifestivalen och jag måste bara säga att Anton ( bidrag 1 ) helt klart var bäst och han var ju dödligt snygg också! Jag satt nästan och dregglade framför teven. Och det var jag inte ensam om. Tuvalie och Inez tyckte också att han var jättesnygg, men dom blev jätteglada när Sean Banan kom direkt till final. Haha, han var ju lite speciel som vanligt. Jag tycker det är kul att han kom till final men Anton borde också ha kommit dit! Men nu är det bara att rösta på honom extra mycket i andra chansen istället.
//Linnéa

(Nöjd Tuvalie på bild, hon fick ju en prinsessklänning i födesledagspresent)





» Moa

Hej!
Jätte fin blogg! Klart jag kollar in den!
Allt bra förresten?
Kram

2013-02-09 // 23:45:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback