Jag vill också....

Är det bara jag som vill ha en pojkvän just nu? Jag blr så avundsjuk på alla par som går hand i hand på stan, och jag blir rejält avundsjuk när jag ser alla bilder på instagram.......jag vill också vara så där lycklig med en kille. Men det kommer nog inte hända på ett tag, jag vågar nästan inte prata med killar. Eller, det är inte bara killar, jag är väldigt blyg och jag kan endast vara mig själv med människor som jag känner jättebra, så jag vet inte hur jag ska kunna få en pojkvän om jag inte ens vågar prata med killen ifråga.....förstår ni mitt problem?? Jag skulle göra nästan vad som helst för att för att få bättre sjävförtroende och våga prata utan att tro att alla hatar mig, jag tänker på det varje dag - att jag på något  sätt måste få bättre sjävförtoende. Det skulle göra allt så mycket enklare....Kram
//Linnéa
             




Visst röstar på dig. Länga min blogg då. Kramis! :)

2013-02-24 // 22:50:49

Länka*

2013-02-24 // 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback