It's time for some floorball!

 
Har precis skrivit lite på svenska-uppgiften och ska snart sticka iväg till träningen. Det är alltid något man ser fram emot. Jag vet inte vad jag skulle göra utan innebandyn, den hjälper mig liksom att släppa allt jobbigt som har hänt under dagen. Jag rensar typ tankarna när jag tränar. Haha, men det är sant. Om jag inte skulle tränat så skulle jag nog legat hemma i sängen och tyckt synd om mig själv. Så vill ni ha något som får er att inte tänka på omvärlden så är det bara att börja träna någon sport som ni tycker om!
// Linnéa




» Jenny

Innebandy äger^^ vilket lag spelar du i? :)

Svar: Varla IBK, spelar du också innebandy? :)
Linnea & Isabell

2013-02-05 // 22:00:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback