Hur underbar få man vara?

   
 
Jag vet inte om någon riktigt förstår hur mycket jag älskar Justin. Det är inte bara för hans utseende eller röst utan det är för hela hans personlighet. Han är helt underbar mot sina fans och försöker träffa så många som möjligt. Han har själv sagt att han mer än gärna vill träffa alla beliebers men att han inte hinner. Justin har besökt många sjuka barn, som t.ex Avalanna som led av cancer. Avalanna blev nästan som en lillasyster för Justin. Och när hon sedan gick bort så grät Justin och han satte tillochmed ihop ett bildspel som han visade under en av sina konserter för att hedra Avalanna. Det är sånt som gör att jag älskar Justin så mycket. Trots att han kan få precis vad han vill och har hur mycket pengar som helst så gör han bra saker av det. Han skänker väldigt mycket pengar till välgörenhet och han försöker verkligen göra så gott han kan för att människor som har det dåligt ska få det bättre. Han är verkligen helt underbar. Och jag kan inte fatta att jag kommer att få se den här fantastiska killen på min födelsedag. Det är den bästa presenten jag någonsin kunnat önska mig. Att bara få se det med egna ögon - allt det där som Justin har lyckats med. Från att vara en vanlig skolpojke i Stratford till att bli världens mest kända artist. Han lyckades uppnå sin dröm och det kommer jag också att göra. Någon gång i mitt liv kommer jag att träffa Justin Drew Bieber. Jag vet att det kommer hända. Och när den dagen kommer så kommer jag antagligen börja gråta och vara hur lycklig som helst. Jag längtar verkligen till den stunden och jag vet att det kommer hända. Om Justin kunde få sin dröm uppfylld så kan jag det också. "Never say never" - Justin Bieber
//Linnéa
 
 




Jag tycker också att Justin är en helt underbar person! :)

2013-02-05 // 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback