Hej och förlåt

Hej bloggen och förlåt för den usla uppdateringen verkligen!
Jag har faktiskt ett skäl denna gången och det är så här att i morse vid elva tiden så åkte jag,mamma och min lillebror till stallet där våran häst Insjello stod. Och så började vi packa ihop alla hanns saker för han skulle flytta ifrån det stallet idag. Och så har han fått åka trailer till det nya stallet som han ska stå i. Som tur är att en annan häst som stod i samma stall som honom också skulle flytta idag till samma stall. (konstig mening.se) Så nu står han i det nya stallet och jag hoppas att han trivs! En rolig sak var när mamma och den ägaren som äger den andra hästen som flyttade till samma stall skulle släppa ut hästarna i varsin hage bredvid varandra. Så vart dom aldelss galna asså det såg jättgekul ut. Men Insjello som är gamal och vis slutade efter några skutt men det kan man inte säga om den andra hästen som visade upp sig och hoppade och skuttade som bara den! Men till slut lugnade han ner sig också.
Sen har vi packat upp  våra saker och fixat med underlaget i bloxen och släppt in hästarna. Sen åkte vi hem och åt och jag har städat mitt rum och nu sitter jag här. Puuust! Nej men nu är jag trött och ska kolla på ett avsnitt av DHW!
Kram 
 
             
En bild ifrån sommaren.





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback