Ett löfte är ett löfte

Jag vet att min uppdatering idag har varit sämst och om jag ska vara helt ärlig så har jag faktist inte orkat! Jag är jättetrött efter gårdagen och jag kom precis hem från en promenad i kungsbackaskogen men bara för att jag jag lovade och för att jag känner mig snäll idag på alla hjärtansdag så ska jag berätta om gårdagen:

Vid ungefär kl 2 så var jag och Inez hemma hos Isabell för att hennes mormor skulle köra oss till stallet. Inez hade sett fram emot den här dagen jättelänge. Hon hade till och med övat på att rykta, fast hon gjorde det på en katt......Men när vi kom fram så blev hon jätteglad när hon såg hästen som hon skulle få rida, hon fick hjälpa till att rykta honom mm. När det sedan var dags att rida så var hon lite nervös men nervositeten försvann nästan direkt efter att hon satte sig på hästen. I början ledde jag bara runt henne i paddocken men sedan vågade hon skritta själv och hon försökte göra halt och styra. Haha, hon var jättegullig. När hon hade skrittat en stund så sa hon att hon ville testa att springa med hästen. Så jag tog tag i tyglarna och sprang runt några varv med henne och Joel. Det tyckte hon var ännu roligare. Och sedan testade hon att själv få igång honom i trav, hon klarade det nästan men jag fick hjälpa henne lite genom att springa bakom. Så Isabell, om du läser detta så vill jag bara säga att det betydde jättemycket för Inez att hon fick följa med. Hon kommer aldrig glömma den här dagen. Så många tack-kramar från mig och även från Inez. Även om hon inte vågade tacka dig personligen så vet du nu att hon är jätteglad över att hon fick följa med!
Och sen vet ni nog vad som hände resten av kvällen, jag och Isabell lagade tacos och käkade oss feta på godis och ostbollar framför teven. Haha, det var nog ganska bra att jag tog en promenad!

Nu sitter jag iallafall vid teven (igen) och ska fira alla hjärtansdag tillsammans med pappa och Moa. Hoppas alla där ute i världen firar tillsammans med någon de tycker om. Många kramar!
//Linnéa

    

  





Nu är vinnarna av veckans blogg dragen - klicka in och se om det blev just du som vann!

2013-02-15 // 04:34:47

Heej! söt blogg! kolla gärna in på min frågestund så har du chansen att bli länkad framför mina 110 unika varje dag! :D

2013-02-15 // 09:04:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback