Bekännelser

Jag fick ett förslag om att jag skulle göra ett inlägg med sanningar om mig själv, och här kommer det:

* Jag klarar inte av att äta fisk, jag hatar både lukten och smaken.

* Jag började spela innebandy när jag var 7 och har fortsatt sen dess.

* Mitt lag betyder allt för mig.

* Isabell är den kompisen som står mig närmast - och det är jag glad för.

* Jag hatar min kropp.

* Jag skulle göra allt för att få träffa Justin Bieber.

* Jag står inte ut med folk som ljuger för att skaffa vänner, man ska vara sig själv. Det är alltid bäst.

* Jag har aldrig haft ett riktigt seriöst förhållande.

* Just nu vill jag bara glömma alla problem och åka till något varmt ställe i Afrika.

* Det skulle passa bra med en pojkvän nu.

* Jag har ingen aning om vilken linje jag ska gå på gymnasiet.

* Jag vill vara liten igen.

// Linnéa





kul att läsa!

2013-02-08 // 18:20:51
» molz

sv: lyckatill brudar! :D

2013-02-08 // 18:22:02

Jag klarar inte heller av att äta fisk, inte något från havet alls haha.

2013-02-08 // 19:36:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback