Bekännelser

Halåjj! Nu tänkte jag göra ett inlägg om sanningar om mig själv som Linnea gjorde. So here we go!
 

*Jag kan inte bli brun. Det går inte för jag har ett ganska känsligt pigment och så har jag fräknar och detta har jag ärvt ifrån min pappa som nu kan bli brun och hanns fräknar försvann så jag ber typ om att det ska hända mig med.
 
*Jag älskar att baka! Det är som en drog för mig, jag gillar också att laga mat. Men då ska jag göra det själv för jag har svårt attt laga mat med mamma eller pappa för jag vill att allt ska vara rent och snyggt samtidigt. 
 
*Min allra bästaste vän är Linnea. Även om vi kanske inte är så lika så är vi lika ändå! Love heeeeer! <3
 
*Jag säger vart. Typ åå vad svårt matteprovet VART. Vet inte varför jag säger vart men jag gör det.
 
*Jag pratar typ bäbis-språk med min katt och alla djur. Det kanske är fjantigt men vem bryr sig. 
 
*Jag är extremt blyyyg.... Hehe jag blir pirrig när jag ska träffa nya människor. Vet nte varför.
 
*Jag hatar när folk ljuger. Det säger sig själv om en människa som ljuger och jag trode aldrig att jag skulle skriva detta men "tror sig". 
 
*Jag är vänster hänt! And I love it! Nej men asså det är coolt för att alla bara det går ju inte att skriva med vänster. KUL det går VISST!
 





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback