Att människor kan må så dåligt?

Jag fick precis syn på en av kommentarerna till veckans blogg och bestämde mig för att kolla in personens blogg. Och jag är verkligen jätteglad att jag gjorde det. Det är verkligen hemskt att läsa om allt som den här tjejen går igenom. Jag har suttit och läst igenom hennes blogg ett bra tag nu och jag kan säga att jag började gråta. Att ens tänka på att en människa kan ha det så här dåligt. Det är verkligen fruktansvärt. Jag tycker verkligen att ni ska kolla in hennes blogg (klicka på bilden). Hon är superstark och jag hoppas verkligen att hon ska bli bättre!
//Linnéa
 




jag vill gärna vara med i veckans blogg :O) ska kolla in hennes blogg...

2013-02-08 // 20:16:21

Hej superfin blogg var gärna med i Veckans blogg på min blogg! http://niondenovember.blogg.se/2013/february/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

2013-02-08 // 20:29:27
» Wilma

Ska klicka in på bloggen direkt!
Vilken grym blogg du har! Hoppas att du får en grym kväll och en bra start på helgen, kramar!

2013-02-08 // 20:30:11

Ska kika in hennes blogg. :)

2013-02-08 // 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback