1-1

F*n vad jag är glad! Även om vi inte spelade vårt bästa på matchen så tycker jag iallafall att det var grymt! Vi låg under med 1-0 och när det var 22 sekunder kvar av matchen så kvitterade Eira med ett snyggt skott. Matchens hjälte! Så det var verkligen jättekul även om vi förkänade att vinna. Det kändes som att vi inte gav full kraft, men man kan inte alltid vara på topp. Och som en liten bonus på allt detta så åkte jag på en utvisning. Haha, fråga inte hur jag lyckades men på något konstigt vänster så tog jag bara helt plötsligt upp armen för att ta ner bollen när den kom emot mig. Och så får man ju absolut inte göra, därför åkte jag ut i två minuter. Men mitt älskade lag klarade sig bra i boxplay utan att släppa in något mål. Whoho!
//Linnéa

   





Vilken sport? :)

Svar: Innebandy :)
Linnea & Isabell

2013-02-08 // 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback