-Något jag längtar till-

Hej, nu tänkte jag skriva om någonting jag längtar till!

Jag har en kompis,en helt underbar supergo kompis! Hon heter Linnea (LInny). Vi brukar göra så här att vi ger varandra något i födelsedagspresent och i julklapp (asså något litet men roligt). Och då så viste jag att hon hade varit lite hemlighetsfull den senaste månaden innan jul och hon ville veta min mammas mobilnummer och när hon slutade jobbet och sådär.. Lite wierd sådär men men jag tänkte inte så mycket mer på det. Men så började hon ju säga åå jag tror att du kommer bli jätteglad för din julklapp och åå vad kul vi kommer ha i så fall. Och så kom hon på sig själv ibland nej nu har jag sagt för mycket sa hon. 
 
Ja och på julavslutningen så skulle hon och jag byta julklappar också där. Jag var ju lite spänd det kan jag erkänna men inte sådär att jag satt och hoppade (ni fattar). Och så gav hon mig ett skal till mobilen och ett kuvert. Så jag öppnade kuväret och då läste jag brevet som hon hade skrivit till mig och i brevet så stod det att................VI SKULLE GÅ PÅ JUSTIN BIEBER KONSERTEN I SVERIGE DEN 22 APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blev typ lite chockad där och insåg inte föräns jag kom hem vad MIN gosse kompis LINNEA hade gett mig i JULKLAPP! Jag skulle få gå på Justin Bieber. 
 
Ja nu har jag fått ur mig storyn så nu kan jag liksom berätta hur mycket jag längtar!!! 
Jag tycker att det ska bi asakul (jag har lärt mig ordet från min lillebror förövrigt) och jag kommer typ sitta och hoppa av förväntning innan vi åker den 19. Vi ska åka tåg också och jag älskar att åka tyg det är super mysigt!
 
Ja det var det jag längtade efter! Så nu vet ni! 
Taaaaaaaaaaaaack än en gång Linny pinny! <3333333333333333333333333333


Haha, vad kul att du blev så glad, älskar dig! <3
//Linnéa
 

      





Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback