-5 saker JAG "stör" mig på-

Hej tänkte göra ett inlägg där jag skiver om 5 saker jag inte gillar. Och så kanske det kommer upp ett till inlägg om 5 saker jag gillar. 
//Isabell
 
 
 

1.Frusna jordgubbar- Asså nu tänker vell ni -Å men nu vet jag det liksom men nu får ni veta det! Men det är så himlans äckligt när man ska tina dem och då blir de aldeles svampiga. Hallon går bra att tina och det gör liksom inget om de blir mosiga och svampiga de är gott men inte med svampiga jordgubbar (bläää). 
 
2.När man kommer in i typ ett rum eller ett samtal och så blir alla tysta-För då blir det liksom som att får inte jag vara med? Eller pratade ni om mig eller? Är det något hemligt som inte jag får veta? Man känner sig förolämpad (jag i alla fall)! 
 

3.Att brodda hästar- Jag hatar det! Man får så ont i ryggen och så tar det så lång tid. Nä det är inge kul!
(Brodda är när man skruvar i små skuvar typ i hästens skor och så är hålen typ alltid fyllda med grus,is och lera så man får liksom gröpa ur). (Man gör det för att hästarna ska få fäste om marken på vintern så att de inte halkar runt i hagen eller så.) Nej det är inte kul!
 

4.När mina skor blir smutsiga-Jag får typ panik när mina skor är smutsiga och om jag ser en fläck på dem. Tex mina Hunter stövlar, jag putsar dem 2-3 gånger i veckan! Det är liksom för att de är
 
smutsiga (enligt mig) och för att de ska "bevaras" fina typ. Obbservera att detta är mina skor jag jag snackar om inte andras det stör jag mig inte på alls?! Konsigt! 
 

Diskmaskins lukt- BLÄÄÄ, fy har ni stoppat in näsan i diskmaskinen någon gång när det står smutsig disk i? Gör inte det mina kära läsare! Jag spyr nästan varje gång så när jag ska sätta in tallrikar och sånt efter en måltid så måste jag ta och knyta en sjal runt min näsa (JA det är sant) så känner jag inte lukten.
 

 




» Lina

Håller med! HATAR diskmaskinslukt + frusna jordgubbar. Känns nästan vänner när folk äter frusna jordgubbar bara sådär. Som att äta en smaksatt isbit ju, fyfan!

2013-02-07 // 17:20:09

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kikar du in ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback